Magyarország

A Baumit Franciaországban terjeszkedik

A minőségi építőanyagiról ismert gyártó elkötelezett a folyamatos bővülés mellett.

2013.05.28.

Három év előkészítő munka után, a napokban kezdte meg működését a 25 éve alapított Baumit új irodája Párizsban, amelynek fő tevékenysége a hőszigetelő rendszerek értékesítése lesz. 

A nehéz gazdasági körülmények ellenére a Baumit – az innovációnak és az átgondolt befektetéseknek köszönhetően – sikeres időszakot tudhat maga mögött, hiszen több országban megtartotta piacvezető szerepét, a napokban pedig megnyitotta első franciaországi irodáját is. Az új központ jelenleg 15 főt foglalkoztat, a Baumit célja pedig az, hogy a hőszigetelő rendszereit minél szélesebb körben megismertesse a vásárlókkal Franciaországban.

Robert Scmid - A Baumit Franciaországban terjeszkedik

„Bár számos országban nehéz piaci helyzettel kell szembesülnünk, mégis azt gondoljuk, hogy az átgondolt, jó befektetések, hosszú távon megtérülnek. A francia terjeszkedéssel az volt a célunk, hogy egy új, stratégiailag fontos – közel 30 milliós – piacon is megismertessük a Baumit nevét és mindazt, amit a minőségi termékeinkkel képviselünk.” – mondta el a terjeszkedéssel kapcsolatban Robert Schmid a Baumit cégcsoport ügyvezető igazgatója, majd hozzátette: „Jelenleg Franciaországban szemléletváltást tapasztalunk, hiszen az energiatakarékosság és energiatudatosság nemzeti érdekké vált. Néhány éve jelentős erőfeszítéseket is tesznek – főleg a nagyvárosokban – azért, hogy a minél energiatakarékosabb, minőségi hőszigeteléssel ellátott házak épüljenek vagy újuljanak meg. Ebben a folyamatban, innovatív termékeinkkel, mi is részt kívánunk venni.”

Az első projektek már el is készültek Párizsban. A felújításoknál használt leginnovatívabb termékek, mint például a Baumit Nanopor, az Open klímahomlokzat vagy a Baumit ragasztó tárcsa, nagy érdeklődést váltott ki a francia építőipari szereplőknél. „Középtávú célunk az, hogy kibővítsük tevékenységünket a Párizs környéki területekre, illetve Elzászra és Rhone-Alpokra is. A végső cél az, hogy hőszigetelő rendszereink piacvezetőek legyenek Európában.” – tette hozzá Robert Schmid.

A Baumit a 2012-es évet az innovációknak köszönhetően, stabil eredményekkel zárta, és összesen 45 millió eurót fektetett be. A kelet- és délkelet-európai nehéz építőipari helyzet ellenére, az értékesítési volumen összege elérte a 840 millió eurót.